e-shop s mobilnímy telefonye-shop s hygienickými prostředky
 
Hlavní stránkaObsah košíku a vytvoření objednávkyDodací podmínkyZpůsoby dodáníKontaktní informace o nás
mobily | hygiena
Mobilní telefon
Příslušenství MT
 

20.1.2005 | Testovací provoz
Spuštěno testování eshopu.

 
 
> Dodací podmínky

1. Hlavní zásady

a) Těmito dodacími podmínkami jsou upraveny vztahy mezi zákazníkem a dodavatelem vznikající dle dohody smluvních stran použitím prostředků komunikace na dálku.
b) Před nákupem je zákazník povinen seznámit se s těmito nákupními a dodacími podmínkami i s reklamačním řádem.
c) Cena za zboží je uvedena bez i včetně DPH, neobsahuje přepravné a balné.
d) V případě potřeby (potvrzení objednávky apod.) je zákazník kontaktován elektronickou poštou, telefonem nebo faxem.
  

2. Podmínky dodání, lhůty expedice

Zboží je dodáno zákazníkovi poštou, a to poštovní dobírkou či formou obchodního balíku. Dále lze zboží osobně vyzvednout přímo na adrese prodejce.
Standardně expedujeme zboží do 24 hodin ode dne obdržení objednávky. Pokud zboží není na skladě, vyrozumíme klienta e-mailem s udáním předpokládaného termínu dodání zboží.  Klient buď s náhradním termínem souhlasí nebo může bez jakýchkoliv sankcí objednávku zrušit.
Jestliže si objednáte více druhů zboží s různými lhůtami expedice jako jednu objednávku, platí pro vyřízení celé objednávky lhůta nejdelší. Při platbě dobírkou počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po objednání, při platbě bankovním převodem počíná lhůta expedice běžet následující pracovní den po připsání peněz na náš bankovní účet.
Při zasílání zboží prostřednictvím České pošty běžným balíkem se orientační lhůta doručení zásilky do domu rovná lhůtě expedice plus tři pracovní dny, při zasílání obchodním balíkem lhůtě expedice plus jeden až dva pracovní dny. Zboží doručujeme zejména na území České republiky a Slovenské republiky. Při zásilkách do zahraničí je nutná individuální dohoda.
Za případné nedostatky v službách poskytovaných jednotlivými dopravci neneseme odpovědnost.

3. Platba za zboží

Je-li zboží zasíláno poštovní dobírkou, platí zákazník cenu zboží při jeho převzetí. V ostatních případech je cena zboží hrazena bankovním převodem, a to buď on-line platbou nebo standardní zálohovou platbou.
V ceně zboží není zahrnuto dopravné a balné. Dopravné je uvedeno na faktuře/dodacím listu zvlášť a je účtováno ve výši: 0,- Kč při osobním odběru zboží; 100,- Kč při nákupu zboží do 15000,- Kč a 0,- Kč při nákupu zboží nad 15000,- Kč. Balné účtujeme jen ve zvláštních případech a zákazník je na tuto skutečnost předem upozorněn.
Společně se zbožím zákazník obdrží dodací list, případně záruční list. Fakturu (daňový doklad) vystavujeme na přání zákazníka. V takovémto případě musí zákazník uvést v objednávkovém formuláři své DIČ a IČO. Tyto doklady je zákazník povinen uschovat pro případ reklamace, stejně tak jako doklad o zaplacení zboží a doručení zboží.

4. Právo vrácení zboží

Zákazník má právo, v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zbožím, toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.
Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (např.České poště) nebo přímo u dodavatele. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho účet a to nejpozději do 7 pracovních dnů po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Peníze za přepravné a balné se nevracejí.
Zákazník má právo na vrácení zboží i bez udání důvodu, a to za stejných podmínek (viz výše).
V případě vrácení zboží musí být vrácené zboží v originálním balení, nepoužité, nepoškozené, čisté a musí obsahovat veškeré dodací doklady (dodací list, záruční list, doklad o zaplacení). V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno, případně si vyhrazujeme právo požadovat po zákazníkovi přiměřenou náhradu za případné poškození, znehodnocení, či nekompletnost vráceného zboží.

5. Reklamační řád

Na každé zboží se vztahuje 24 měsíční zákonná záruční lhůta, není-li výrobcem poskytnuta záruční doba delší. U zboží, kde je to nezbytné, vystavíme záruční list, který zákazník obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje zákazník původ zboží fakturou nebo dodacím listem. Pro tyto účely je zákazník povinen si tento doklad alespoň po dobu záruční lhůty uschovat. Zákazník je povinen zboží prohlédnout a zkontrolovat kompletnost dodávky, a to bez zbytečného odkladu, neprodleně po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi. Zákazník je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré případné vady. Zákazník je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny případné vady zboží i dodávky, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu a to nejpozději do tří pracovních dnů po převzetí. Zákazník musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu nebo dodací list, doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží. V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.

Zákazník při uplatňování reklamace zašle písemně popis závady:
- e-mailem:  mobily@email.cz
- faxem:  
- nebo poštou na adresu provozovatele:

Stanislav Štýbr
Střekovské nábřeží 1124/27, Ústí nad Labem
40003

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.
Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.

Zákazník v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
- dodání chybějícího zboží
- dodání náhradního zboží i za zboží vadné
- oprava vady
- přiměřenou slevu z kupní ceny

6. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím a jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem. V případě udání e-mailové adresy zákazníkem si provozovatel vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.

7. Kontakt na provozovatele

Provozovatelem  http://mobily.stybr.cz/  je společnost:

Stanislav Štýbr
Střekovské nábřeží 1124/27, Ústí nad Labem
40003

IČO : 16439899
DIČ : CZ510621158
Telefon : +420475220211
Telefon 2 :
Fax :
Mobil :
Email : mobily@email.cz

 
Kliknutím sem přejdete k vytvoření objednávky
 
1 Nokia 6630
2 Nokia 3200
3 Nokia 6230
4 Nokia 6260
5 Nokia 6100
6 Nokia 6170
7 Nokia 2300
8 Nokia 1100
9 Nokia 2650
10 Bezdrátový headset HS-11W

Nokia 6100
1,00 kc
Prejít na produkt Nokia 6100. Cena 1,00 bez DPH.
hlavní | košík | dodací podmínky | způsoby dodání | kontakt
WEB-SHOP-STUDIO 1.0.0.6 .
Hlavní stránka